lite bilder

Tänkte lägga upp lite bilder från i lördags då det var lite fest här uppe. och några andra från idag och lite så!


min sallad från när jag och hampus var och fikade i fredags.


hampus ätit upp och knappar på iphonen.


rasmus , fest!


andy, lina och davve. fest


slisk på golvet? -ja tror det(:
robin och kim!


robin, nykter?


hampus i köket . vad han gör kan jag inte svara på(;


slisk på golvet(;


folk (:


bilden är till dig Lina(:


en dålig bild på hur jag ser ut just nu!
men njut av synen!


mina naglar, byggde på dem i lördags själv. bättre denna gången.
Men man lär sig ju mer man gör det ju(:


såhär ligger far och dotter just nu!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0