mamam färgar mitt hår*

Idag fick vi köra fort som satan in till Eslöv. Mamma ringde och fråga om vi kunde köra in till Eslöv för att hämta min bror somhade slått i huvudet. Skolan hade ringt till mamma och sa att det behövdes sys. Och jag fick panik! Ren panik slog mig i huvudet, jag visste inte vart jag skulle ta vägen, jag bara sprang runder och skulle hita min förbaskade mobil. Tillslut hittade jag den och vi stack i väg så fort vi bara kunde. Väl i Eslöv hämtade vi upp honom i skolan och han såg så förtvivlad och ledsen ut när jag kom då gåendes. Han ville knappt gå mot mig. Han stod där och ville typ helst bara vända tillbaka till klassrummet. Vi körde upp till vårdcentralen och där fick vi vänta en stund! Härlig service må man ju säga! Eller inte! Det är väl som på alla andra ställen;o
Man får sitta och vänta i år och dag! Tyyyp.

Sen efter det så bestämde vi oss för Center Syd. Och där försvann alla mina pengar som jag fick igår..! Gud, det är tur att man inte går på shopping center varje dag!! Annars hade jag varit fattig för livet;)
Usch, hur som helst så köpte jag väl inte direkt så mycket. Jag gav min mamma 500kr. De som jag är skyldig henne. Och sen så köpte Hampus nya lampor till bilen och sen så köpte jag en ny body till lillan, sjukt fin rosa färg var det och så fick hon en ny stickad mössa med Hello Kitty på, jätte söt blev hon i den. Sen så köpte Hampus en ny lång kofta som var på rea, men den kostade vad den var värd ändå. Typ en stickad kofta var det. Sen så köpte jag hår färg som mamma precis kletat i håret på mig. Fick köpa två för att det skulle räcka men trots det så räckte det inte, men vi gjorde det bästa av situationen.;)
Sen så köpte jag en ny väska som var fruktansvärt fin, så jag kunde inte låta bli.. Den var också på rea, fast kostade ändå mycket.. Men det var det värt, dne är sjukt snygg. Ska lägga upp bilder när vi kommit hem igen. Hur som helst så tog jag aldrig någon bild idag på hur jag såg ut med linserna. Men ni får det imorgon istället. Och dessutom så ska ni få bilder på mitt nya hår. Min nya hårfärg! Ni får ännu inte veta vad det är för färg, men snart så får ni! Håll ut;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0