matlagning och städning

Har satt in moussakan i ugnen nu, så nu står den där inne och gräddar! Luktar för jäkla gott gör det också(;
Och medans den har stått i ugnen har jag hunnit med att göra en god fin sallad och dammsugat. Sköönt!
Sen har jag hunnit att tända alla ljus i hela lägenheten också:) Sjukt mysigt!
Jag älskar när det är fint och luktar gott! Det blir genast mycket hem trevligare..

Sen kommer Jannice och Martin hit och så ska vi baka och ha det allmänt mysigt!! Det blir en toppen lördag:thumbup:!
Vad gör ni en sådan här fin lördag då?

Haley ligger och sover på skötbordet just nu. Där sover hon bra. Hon är fortfarande inte helt kry ännu. Stackare!

Nu ska jag se vad Teddy gör och så ska jag kolla maten. Teddy är här i helgen förresten.

Hörs senare♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0