min dag

Min dag har bestått av att sitta vid datorn och kela lite med Haley.
Haley har varit världens snällaste unge idag. Och tror ni inte att jag älskar henne extra mycket då?
Nej, jag skoja. Jag kan inte älska henne mer än vad jag redan gör. Jag älskar alltid henne lika mycket, fast kanske lite lite mindre när hon skriker;).

Hur som helst, Hampus ringer precis och säger att de inte slutat än, fast han sa till mig att han skulle sluta vid 15 eller 15.30 och som vanligt tar jag för givet och har höga förhoppningar på det..! BULL!
Han ringde och sa att de inte slutat ännu, att de satt och väntade från typ 14-16 för att det regnade för mycket!! Men kunde han inte ringt och sagt det då så jag kunde ta tåget till Malmö och varit där vid det här laget?! Nej, för det kunde han inte.. Och sa bara förlåt och förlåt. Men vad fan hjälper det nu??

Och som vanligt började vi bråka i telefonen. Och jag är så jävla trött på det.!
Jag är trött på att alltid bråka och aldrig kunna prata normalt med varandra. Jag har själv har väldigt lätt till att tända till. Jag är snabb på det och jag tycker inte alls om det. Men det blir inte bättre när någon gjort mig irriterad.. Jag hatar folk som säger en ska och inte håller det.! Jag får damp, riktig jävla damp!!

Skitsamma, denna dagen har varit en hemsk dag för mig. Jag har lyssnat på hög musik och försökt koppla bort tankarna. Men det har inte gått riktigt bra. Men jag kämpar!

Nu ska jag bjuda på lite bilder på mig som jag tog med camen innan idag!







jag kan alltid dra över en mask..
så jag behöver inte alltid visa hur min insida ser ut..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0