MTV, SKRIKIG HALEY, OCH MAT PÅ SPISEN!

Sitter just nu och tittar på MTV i och med att Hampus inte kommit ännu så står maten fortfarande på spisen och väntar. Vet inte om vi ska in till mamma eller inte.. Klockan är rätt mycket så vi skiter nog i det! Annars blir det så jäkla stressigt och sånt! Och det vill jag inte att det ska vara. Hemskt med stress!
Haley skriker och skriker. Jag får inte tyst på henne! Jag skulle mest vilja ha en fjärkontroll där man kunde pausa och playa själv just nu. Men det är inte så lätt i livet. Men jag tycker om det ändå. Har förresten glömt att visa naglarna jag gjort den senaste tiden. Så ska lägga upp de sen under kvällen så håll utkik då! Nu ska jag gå och värma maten och ringa och höra var Hampus är.

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0