naturgodis, läsk och tv!

.. det blir inte mycket bättre!

Ja, snart börjar ett bra program också, Thailandturister i trubbel. Gud jag ser fram i mot det riktigt mycket. Sist så slutade programmet rätt spänt, så det blir spännande denna gången! - håller tummarna!

Hampus ligger och sover här i soffan, trött som han är. Och Haley ligger också med honom, men är väldigt dryg mot honom. Men han vill ha henne bredvid sig ändå. Sött!
Jag sitter här och bara har ångest för Paow och Hugos skull.. Vafan är det för allvarliga fel på mig?
Ja, det vet jag fan inte själv! Men någon dag kanske jag får ett svar på den frågan, vem vet?(;

Nu ska jag lägga mig bredvid hampus och mysa med honom lite när han sover(: Haha!

Hörs senare igen sötnosar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0