Nu blir det Löberöd

Nu har vi precis kommit hem från Malmö. Har precis lämnat av mamma så nu blir det löberöd:) sköönt att sova hemma i natt. Hur som helst så fick jag tröst handla lite.. Så nu har jag ett nytt sällskap med mig hem. Tänk er jag valde träningsskor från reebook EasyTone istället för ett par stövlar och ett par klackar.. Jag hade fått två par för nästan samma pris till och med billigare men valde träningsskor..?! Tänk er?! Jag tycker att det är dags med att komma iform nu.! Jag behöver detta. Jag tror att blir jag till samma form som förr om inte bättre så kommer jag att trivas med mig själv mer och då må bättre.! Nu jävlar ska de ut och gås.! Köra lite powerwalk också, och sen ska jag sluta med skräpmat... Jag ska klara detta.! Köpte förresten de nya EasyTone, kommit in ny modell nu.. Snygga de med, men jag tycker attde första modellen är snyggare. Mer rosa i dem.. Haha! Finns i olika färger så jag valde rosa/svart!:) snygga iallafall! Dessa var typ hundra kronor dyrare än de andra modellern. men bara det gör nytta är jag NÖJD;)! Hur som helst lillan har fått nya kläder och ännu en ny mössa.. Hon har fått väldigt mycket kläder de senaste dagarna/veckorna. Men det är hon värd och sen växer hon ju för varje dag som går..:) tro Det eller ej! Nu är vi snart hemma hörs då!:) Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0