plattat mitt hår nu*



Nu har jag plattat mitt totalt förstörda hår efter allt färgande. Stackars huvud och hår asså.
Jag blev nöjd med färgningen trots att det inte blev den färg jag skulle ha det, men det är en väldigt bra start till att få det ljusare, så ljust som jag vill ha det.

Men visst blev mitt platta hår fint? Jag älskar att ha platt hår, men jag plattar inte det så ofta med tanken på att det sliter på håret rätt mycket. Och sen så tar det en jävla massa tid om man har så tjockt hår som jag har..!
Hur som helst, jag tog lite hårspray idag också. Har inte gjort det på typ 1 år. Men idag vill jag ju har mitt hår platt och ha lite volym i det så det fick gå för idag. Lite fredags-fin kanske?:)

Nu ska vi snart till Löberöd och hämta lite grejen, sover här inatt i och med jag ska hjälpa mammas kompis med flyttning imorgon. Härliga lätt förtjänta pengar!=)
Extra pengar skadar faktiskt inte, det är alltid något även fast det inte är miljoner eller tusen kroner. Men det är alltid något, och man kanske kan köpa sig något litet att äta den dagen man ligger krisigt till.. Fy fan vad smart jag lät där!:p Haha!

Nej , nu ska jag plocka undan lite åt mamma. Hörs sen babes!♥




Kommentarer
Postat av: ellen ~

alltid lika söt :D

2010-10-25 @ 14:10:54
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0