Rosa smarties och klödd med bokning!

Sitter och äter min rosa smarties som jag köpte igår. En nyhet nu inför jul tydligen;)
Goda är dom ialla fall!
Smakar typ likadant, men lite extra goda. Om man nu kan säga så..!
Haley sover just nu, lite sur är hon idag och jag vet inte riktigt varför. Men bebisar är väl så?!
Lite sura och lite glada(:

Aja, bokningen klöddar just nu. Men vi ska försöka fixa det.
Det är fan inte lätt att hitta biljetter för bra priser och som inte tar typ 30 timmar ;o!!!
Vissa flygbolag kan ta upp mot 30 timmar, bara för att åka ner till Thailand! Helt stört asså ...!
Men det är väl sånt man får ta om man inte själv äger ett plan och inte kan flyga!
Eller de som verkligen vill ner till Thailand men som inte har allt för mycket pengar får väl ta det.
Jag hade också kunnat ta det, men jag har ett litet spädbarn som jag måste tänka på! Det är inte lätt för små barn att flyga det är en sak som är säkert, belive me! Min bror åkte flygplan första gången när han var typ 7-8 månader och det var ett helvete för honom.. Och nu när vi ska åka är Haley inte mer än 5 månader! Knappt!
Men vi får göra det bästa av situationen!
Ska snart dra mig hemåt så att jag kan packa så vi kan fara in till syrran..

Vi hörs senare igen!♥


jag älskar denna bilden!



Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-14 @ 17:30:47
Postat av: En vän<3

hej jag undrar var du bor?? har hört att du bor mitt emot skolan är det sant?? <333

2010-10-14 @ 17:34:38
URL: http://maysumaleehawbring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0