så jävla gott!

Förlåt för att jag svär alldeles för mycket. Men fyfan vad gott det var med hemgjorda kanelbullar! GODARE ÄN VANLIGT!

Jag är stolt över oss, att vi lyckades att baka perfekta kanelbullar första gången vi bakar! SÅ JÄVLA NÖJD!
Mathilda har åkt hem nu, gjorde det typ precis. Och Haley mår skit! Och skriker mest hela tiden. Stackare! Tänkte fota kanelbullarna innan, men jag gjorde aldrig det. Glömde det och sen så vill jag inte visa de biga bullarna. Får ju inte plats på bild för helvete;)
Skit samma. Jag tycker bloggen börjar bli lite seg nu! Några förslag på vad vi kan göra för kul?
Kanske en frågestund? Ställ frågor, vilka som helst så försöker jag svara på de jag kan svara på!:)

Vi hörs sen♥


snyggast.se kanske?

kan man bli fulare? kan man se stördare ut? kan man få till en fulare grimas?
kan någon vara så snygg som jag ens? ;)


Kommentarer
Postat av: emma johansson

hur känns det att vara mamma, kollar folk på dig extra mycket? krma

2010-10-19 @ 21:59:57
Postat av: Anonym

du verkar vara en sån glad och härlig tjej:) är du alltoid det?

2010-10-19 @ 22:16:09
Postat av: sandra

hur har ditt liv förändrats nu när du fått barn? festar du fortfarande, kan du ha skoj även fast du har barn. jag beundrar dig som klarar av det(:

2010-10-19 @ 22:23:44
URL: http://sandrajonsson.bloggplatsense
Postat av: cassandra

hur länge har du och hampus varit tillsammans? och hur känns det att vara tillsammans med honom nu när ni fått barn och allt? har det förändrats? har han gjort det eller du?

2010-10-19 @ 22:29:50
Postat av: Anonym

jag antar att du inte går i skolan just nu och om jag har rätt för mig så hoppade du av den?! men jag undrar nu vad du ska göra sen efter att du varit mamma ledig? ska du börja om i skolan eller ska du börja jobba? :) kramar

2010-10-19 @ 22:40:49
Postat av: mari

är du samma person som förr? tycker du om ditt liv?

vissa blir djupt deprimerade efter att de fött barn så därför undrar jag om du fortfarande är som förr och tycker om ditt liv.



men jag tycker att du är en fin mamma! :)



2010-10-19 @ 22:42:57
URL: http://marilouise.bloggspot.se
Postat av: emeli svensson

har väntat på att du ska ha en frågestund ett tag nu. jag vet ju att jag kunnat ställa frågor men velat vänta till en frågestund kom. och äntligen kom den.



min första fråga är vad du gör varje dag då du sitter hemma med din dotter? och den andra, vad tycker du om föräldrar livet nu? och den sista, varför bloggar du? vad tycker du om den? det blev två frågor, men ja du förstår!:D

2010-10-19 @ 22:55:36
URL: http://emelisvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0