Simpsons snart!

Ikväll verkar det vara många som ska se på Simpsons filmen som går nu snart, 21.00 på kanal 6.
Vi ska se det, som alla andra antar jag.
Och jag lät lite sur på det förra inlägget med svar.
Men vissa människor tror att bara för att man får barn som ung så kan man noll om ungar! De tror att man är helt störd och galen!
Men ingen passar barn på samma sätt! Ingen gör likadant och det hoppas jag ni förstår!
Vissa barn är starkare än andra, vissa är större, vissa mindre. Vissa lär sig gå fort, andra senare! Så är det!
Och bara för att jag börjat ge henne lite fast föda så betyder det inte att jag skadar henne..
Hon har fått fastföda ett tag, och inget har visat att hon blivit sjuk ont i magen eller något annat överhuvudtaget!
Men jag uppskattar tips, tack! Men när jag får som "du borde gå" så blir jag lite irriterad. Vafan tror folk inte att man gör det innan eller!? VAD FAN ÄR FELET?
Och det är mitt barn, och jag skulle inte utsätta henne för något som visa att hon mådde dåligt av!!!

Aja, nu ska jag ta min bebis. Hon vill inte vara hos pappa!:(


pappa och dotter♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0