siste oktober 2010

Förlåt för en icke alls bra uppdatering denna dagen..! Förlåt mig!

Jag har haft en typ slappe dag som bestått av att hämta nya grejor hemma hos hampus föräldrar. De ha bytt ut en hel del och vi har fått en hel del också, och sen har Hampus bytt ut högtalarna mot deras gamla så ska Lina få Hampus gamla. Nu har vi fått skrivbord också, så nu ska datorn stå här tillsammans med den nya skrivaren. Super!:thumbup:

Jag bjöd upp Lina, Felica(hampus kusin) och Kim på middag, blev hemlagad pizza. Sen så kom Jannika och Robban också, som fortfarande är kvar. Så jag bloggar lite snabbt.
Imorgon blir det bättre uppdatering. Sen så har Jannika tagit sjukt fina bilder på lilltjejen. Som ni självklart också ska få se. Men nu tänker jag inte skriva mer. Utan nu ska jag vara social. Vi hörs mer senare!
Men ni kan få provsmak på en fin bild jannika tagit sålänge!♥


visst var den fin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0