skrikig bebis

Kom hem för en stund sedan, gett Haley mat och diskat. Lagat mat åt Hampus så han kan äta sen. Kom på att vi måste handla för Haleys blöjor är snart slut och hennes ersättning måste inskaffas NU! Den är också påväg mot slutet. Dagen har varit helt okey. Lägger upp en bild på min fina ring som jag köpte. Just nu är Haley skrikig av sig. Trött? -Ja, det är hon verkligen. Men vill inte sova riktigt!
Men men, får ta henne. Just nu har hon lugnat ner sig lite. Ska kanske bygga på Pias naglar, men får se hur mycket vi hinner med. Måste handla och sånt först. Sen så hade jag lovat mamma att hälsa på dom. Inte träffat henne sedan fredag?! Och min bror träffade jag någon gång förra veckan..

Men men, vi hörs snart!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0