Toy story 3 + datorn & gamla bilder!

Toy story 3 är på nu, snart sett halva filmen eller är det bara jag som är snabb med tiden?;)
Men jag sitter vid datorn också, läst lite bloggar och gjort om några gamla bilder på mig och även på mig och Hampus. Så många fina bilder jag har på denna datorn alltså. Jag sitter alltså vid min brors dator, vilket innebär att det är min gamla dator. Och jag har typ över många bilder på denna datorn, bilder som jag verkligen älskar och tycker om. Men har inte fört över dem ännu till vår nya dator, men ska göra det någon dag. Känner att det är dags nu. Aja, ni ska få se några bilder sen också.
Men filmen är ialla fall bra! Har ni sett den ännu? Går ju på bio, eller gjorde det för ett tag sedan om den nu slutat gå där. Jag tycker den är bra ialla fall. Älskar tecknat!


Ni som sett den tyckte ni den var bra?

Sen tror jag att vi ska titta på Avatar the last airbender, som hade premiär i fredags. Min bror och Hampus skulle egentligen se på den nu i helgen, men nu kan de inte hålla sig så länge, så de ska se den hemma. Tråkmånsar!;)
Sen ska vi väl titta på knight and day. Eller vad den heter. Spännande!
Aja, nu får ni bilder. Hörs mer senare ikväll..♥


bilden är tagen nu i somras,då jag var gravid och tjock.
Men fin på bilder blev jag(a)


en bild sen hampus student och en annan bild på mig sen vintern 09.
så mycket man hinner förändras på så kort tid!
Och förresten nu när jag tittar på bilden sen hampus student,
så vill jag ha tillbaka mitt hår som den var. Så tror nog att jag ska färga det blont igen!
Mycket finare tycker jag!(; Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0