vad är det för fel på mig?

Asså vafan är det för fel på mig?

Som vanligt så sitter jag och läser bloggar så fort jag öppnat upp datorn och den har laddat klart och så. Sen så gick jag in på Paows blogg, jag älskar att läsa hennes och Hugos blogg för de är/var så söta tillsammans. Så är där ett inlägg om att de inte längre är tillsammans?;o Jag tänkte liksom shit, varför inte? Det ska ju vara dom!
Läser och läser och det svider fan i mitt hjärta, jag kunde läsa paows inlägg och känna hur Paulina egentligen känner sig just nu! Hon erkände ialla fall att hon gjort fel, och att är väl det bästa!

Sen in på Hugos blogg för att jag trodde att något inte stämmde, men han hade inte skrivit något speciellt, han ville inte snacka om det och han ville att hela paulina grejen skulle sluta snackas där!

Han är också sårad, men han skriver inte det. Men jag tror att han inte heller ville att det skulle bli så. Och det ville inte jag heller. Jag älskar dom tillsammans, de är sjukt söta och är ett!

Sen la Hugo upp några video från deras tid tillsammans, och när jag läste det så började tårarna rinna och när jag titta igenom videona så trodde jag knappast att det var sant! Jag ville helst bara tro att det var en dröm en mardröm dessutom!! Faaan, vad är det för fel  på mig?

Jag hoppas att de kan lösa det och att de blir tillsammans igen! För det är ju så det ska vara. Jag tycker Paow är sjukt söt och snygg och jag tycker Hugo är duktigt läcker, men trots det så är han inte värd någon snyggare för Paow är den snyggaste för honom. Han och Paow är ett!

Ialla fall, med detta inlägger ville jag bara säga att jag blev ledsen och förstår inte varför!? Jag vet att jag är störd, men inte såhär!? "/


Sötaste paret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0