vann ett pris

Nu är simpsons filmen slut! Och Haley ligger och sover på mig, men jag kan blogga ändå. För jag har lagt henne väldigt smart (;

Var inne på FB innan och såg att min kompis hade typ vunnit ett pris på någon hemsida. Eller ja olika såna klubbar på FB, och då blev jag helt ivrig och var tvungen att testa och jag fick ju chansen att testa i och med jag är vän med honom på FB. Så jag klickade in där och wooups så hade jag vunnit ett pris!!
Inte något stort, typ 100kr stayhard.se och en nyckelknippa med typ mitt namn eller vafan det va. Liksom inte mycket, men glad blev jag! Brukar ju aldrig vinna något så detta gjorde min dag!;)

Aja, ska typ lägga Haley nu, vi hörs senare kanske. Eller imorgon!
Ha det bra♥



Och förresten! Imorgon kommer Mathilda hem till oss. Får hoppas på att Hampus mår bättre då, då va!
Och bara för det så bjuder jag på en bild på oss, för tyyyyp lite mer än ett år sedan! Njut av synen! Njut av mitt fjortisliv på bild! Njut av min snygga posening, och njut av mitt snygga ansikte! ;) BARA NJUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0