veckans blogg

Nu kör jag igång med veckans blogg igen. Jag körde det ju förut, men la ner det och varför vet jag inte så det kan jag tyvärr inte svara på. Men nu kör vi igen. Jag kommer att hitta en "veckans blogg" som jag tycker är bra. Jag väljer en blogg för att jag tycker att den är bra och så. Kommer att sammanfatta lite kort om varför jag valt just dne bloggen som veckans blogg.

Veckans blogg kommer inte bara att innehålla storbloggare. Utan vill just du bli veckans blogg så länka en länk till din blogg i kommentarsfälltet.
Sedan kommer jag att gå in där och läsa och sedan så kommer jag att välja en veckans blogg. Så man behöver inte vara känd för att jag ska ha er med som veckans blogg..! (:

Så nu kör vi första "veckans blogg", första på väldigt länge!





Veckans blogg denna veckan går till JockiBoi från Kungarna av Tylösand.

Jag har fått en känsla av att han är en sjukt snäll och rolig kille. Eller jag har märkt att han är rolig.
Han är helt enkelt en kille som är skön, med en härlig stil.. Visst har han också dåliga sidor som när han la upp det där inlägget om Paow och Hugo. Men skitsamma, han är en skön person. Bjuder på sig själv och är ärlig så därför blir han veckans blogg! ;)


Han är även med i programmet Kungarna av Tylösand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0