1 månad

Tiden har verkligen gått super fort, idag är lilla Haley redan en månad gammal och är stor jämnfört med första gången vi träffades! Jag kan kanppt förstå att det redan gått en hel månad sedan jag fick henne, tänk en hel månad sedan jag såg henne för första gången. Jag kan knappt tro det!
Vid det här laget för en månad sedan hade jag precis kämpat mig igenom en jobbig natt, skrikit, låtit Hampus blivit halvt döv, satt och åt gjorde vi vid det här laget efter att vi kommit till patientsjukhuset efter att Haleys mormor och morbror kommit för att träffa henne för första gången.. Haley var då inte mer än några timmar gammal, men idag är hon en hel månad! Förstår ni? Jag förstår knappt det!

På tal om en månad så har jag fortfarande inte fattat att det har varit hon som legat i min mage i alla 9 månader. Jag får inte ihopa det. Jag menar det kunde varit vem som helst, hon kunde sett ut hur som helst, kanske hade hon inte ens sett ut som en Haley, så som min Haley gör! Det kunde varit vilken lite tjej som helst, men det var min alldeles egna lilla Haley som låg där inne i min mage och gruvade i hela 9 månader. Tänka sig! Sen en annan sak så har jag fortfarande inte greppat det med att jag faktiskt är mamma, att jag faktiskt har blivit en förälder som har ett ansvar för nån annans liv, jag förstår inte att jag faktiskt på sätt och vis äger henne. Men jag kan säga att hon är det mest värdefulla jag någonsin ägt och kommer att äga! Inte ens en diamant är mer värd än henne, hon är min skatt fast en skatt från ovan, och jag tackar änglarna för att de gett henne till mig!
Ni som läser detta tycker säkert att det låter helt knäppt, men så känns det att vara mamma. Och jag är helt deprimerad, eller nej, men jag bölar för minsta lilla! Jag kan böla bara jag tänker på henne eller ser henne. Så hemskt är det. Fler än jag som är så?

Men nu ska jag ialla fall gå och mysa med min bebis, ha det bra!♥


min skatt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0