13e september 2010

Halloj!

Shit vad månaden har gått fort. Snart är den första halvan av september slut och så börjar Oktober. Tycker ni inte det går otroligt fort?
Eller det kanske bara är jag som tycker det i och med jag är hemma och typ gör ingenting om dagarna, utan bara låter dagarna rinna iväg utan att få ett skit gjort! Kan vara så också, men ni kan ju ta och förklara för mig hur det egentligen är..
Jaha, annars då? Ni mår bra och så? Jag mår prima donna! Asså jag har egentligen inte tid att sitta här och blogga just nu, lillan sover och då måste jag passa på att klä på mig och göra mig i ordning. Ska ta en sväng om affären
och hanla hem lite mat. Skulle gjort det igår men vi kom aldrig så långt. Hur som helst så vaknade jag rött sent idag, var riktigt trött. Och lillan lät mig sova, hon la och lekte med sig själv:) Sötnosen!
Hur som helst så har jag faktiskt nästan precis rensat lillans lådor. Och det var en del bodys som var för små. Ja, nu har jag inte tid. Hon har hunnit vakna nu och jag måste springa och klä på mig! Hörs sen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0