14e september 2010

Regn, grått, kallt och ännu mer regn!

Jaja, har er natt varit bra? Min har varit sådär. Har ju självklart fått sova, men inte en lång sträck, utan en massa små stärcker. Vad är nu det här? Hon sov ju hela nätter hela förra veckan och hela helgen, varför vaknar hon nu typ mitt i natten och skriker!? Eller skriker gör hon itne riktigt hon typ gnäller och det är ännu värren än när hon skriker! Men men, så är det bara att leva med det.
Aja, skulle på BVC besök med lillan imorse men tror ni att jag kommer ihåg det? Icke! Jag måste nog ha lappar överallt för att komma ihåg saker nu mera. Allting är så stressigt nu, jag hinner knappt med att duscha själv. Jag har inte ens ringt min egen barnmorska för besök. Ja, det är stressigt och jag kommer inte ihåg något längre! Får väl rnga och boka om tiden till lillan. Vi skulle bara snacka om ammningen egentligen. Men för mig är det viktigt, kanske inte för lilla Haley för hon tycker flaskan är bättre! Men det ska bli ändring på det!!

Jaja, mer än jag som uppskattar vädret idag? Skulle nog inte tro det.
Jaha, vad händer idag då? Typ göra mjölk, byta blöja, mysa, göra mjölk, byta blöja och så börjar vi om på samma visa igen! Nu ska jag vidare och läsa lite bloggar! Hörs ♥


Nu är det höst! Vilket innebär, gråa dagar, regniga morgnar & kvällar!
Fallande gula/bruna löv. Blsåiga eftermiddagar! Och så mycket mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0