15e september 2010

Hola amigos!♥
Ja, lite spanska minns jag ju;). Har faktiskt läst spanska i typ 4 år. Men när jag kom till gymnasiet valde jag bort det. Synd, men lika bra det. För jag fatta ändå ingenting;o!

Sovit gott annars då? Jag har, fast har väl sovit bättre måste jag säga. Idag vad händer idag? Jo, jag ska faktiskt in till min syrra i Malmö. Antagligen blir jag där tills imorgon kväll eller på fredag. Vet inte riktigt. Med tanken på att bussarna går som de går. Skit drygt ju!
Och äntligen får jag komma ifrån denna hålan och ut i staden och inte längre vara uttråkad:thumbup:! Jag längtar redan tills klockan blir 16.10 då går bussarna här ifrån igen;). David (min syrras kille) möter upp mig i Hurva för att hjälpa mig med barnvagnen. Det är den som är det allra jobbigaste tycker jag nu när man ska någonstans. Den är stor och klumig. + att den är mega tung med Haley i! Nej fan, nu ska jag faktiskt byta blöja på min bebis och sedan så ska jag jag börja klä på både mig och henne. Och sen återstår bara packningen! NU- byta blöja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0