18e september 2010

Hejsan .

Känns som klockan är mer än vad den egentligen är. Dagen började med en stor frukost/lunch som bestod av bacon, ägg, mackor(tärnpotatisar för min del), sedan fil och mussli till det och Juice eller hur det stavas.
Sedan så bestämmde jag och Hampus att vi dammsugar imorgon istället, men att vi kunde köra tvätten och renbädda idag. Så det har vi gjort och maskinen är i full gång där nere nu. Att vi bestämmde oss för att ta dammsugningen imorgon är för att Teddy är här ju, och det spelar ingen roll hur  mycket vi kommer att städa så blir det lika dammigt igen. Så är det faktiskt att leva med en hund.

På tal om annat så var Jannice, Martin och Cornelia här uppe för ett tag sedan. De skulle komma upp och hälsa på Haley lite. Precis när de kom skulle vi hoppa in i duschen. Så det gjorde vi, Haley bada samtidigt som jag duschade, men Hampus badade henne såklart. Hon har inte lärt sig bada själv ännu och det är nog bäst så.
Sen bestämmdes det att Hampus ska vara fylletaxi ikväll. Jannice och Martin ska nämligen till jägers och släppa loss sig där. Guuuud, jag vill också ut! Jag vill också släppa loss och skaka arslet av mig;)! Jag längtar tills jag blir 18, då jävlar!!!!
Men nu så är jag bara 17 och ska väl njuta av det antar jag?! Kommer ändå inte bli 18 snabbare än såhär. Så lika bra att njuta av att man ännu är myndig.. Så är livet liksom, knäppt och orättvist!
Nu ska jag njuta av att läsa andra bloggar och njuta av att min dotter ligger på mina ben och sover gott + snarkar gott också;).
Sen så måste jag bara säga att jag uppskattar när Haley spyr en liter på sängen efter att vi renbäddat. Och sen en annan sak som jag måste tacka henne för är att hon spyr på mig och riktigt kletar ut det över allt på mig efter att jag duschat och tagit på mig rena kläder!! Tack gumman♥

Ni förstår det är inte ofta jag duschar längre, så när jag gör det så känner jag mig som världens vackraste människa! Och rena kläder har jag inte så ofta, mest när det är jul. Då brukar jag ha hunnit tvätta så jag har en outfit som är ren. Annars går jag med banan blad och kokosnötter. Haha, okey skämt o sido!
Nu ska jag ialla fall njuta vidare, vi hörs!♥


bild tagen i vårt fina sovrum och bakom mig ser ni lillans säng.
Det är alltså hennes egna hörna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0