19e september 2010

hejsan svejsan .

Jaha, hur mår ni idag då? jag mår primadonna nästan. Bara legat i sängen och degat idag och haft en duell med Hampus i ett spel på Iphonen, det är ett sådant klurrigt spel man måste verkligen tänka! Och jag vann såklart. Hampus fick mycket bättre start men sen kom jag fan i kapp vilket inte han la märke till alls. Men sen när jag sa att jag var klar så sa han att jag fuska! Dålig förlorare eller?
Ikväll åker han igen, men först ska han lämna min bror och Teddy i eslöv. Men det ville han inte göra förens senare. Typ vid 18-18.30 och sen när han väl kommer tillbaka åker han igen.
Jaha, vad ska jag hitta på denna veckan då? Kanske åka till mamma för denna veckan har jag inga läkarbesök eller något liknande. Så det blir nog så. Åker nog redan imorgon, orkar fan inte sitta hemma. Nu ska jag ialla fall vila.
Vi hörs sen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0