20e september 2010

godmiddag allesammans ♥ .

sovit gott inatt och mår bra idag? Ja, jag har ju inte sovot direkt gott, det kan jag väl inte påstå för gör jag det så ljuger jag bara. Haley har fått fnatt och vaknar nu mitt i natten och typ gör ljud ifrån sig. Hon gråter inte eller skriker, men för med sig andra ljud istället. Kanske inte lika jobbigt som skrik ljudet, men jag tror ju att hon ska börja skrika när som helst så ligger där vaken och är beredd. Men icke hon bara vill att jag ska vakna och göra henne sällskap, för så fort jag öppnar ögonen blir hon tyst! Söta unge.
Men jag är pigg för det, för jag fick ju trots allt somna om. Åt faktiskt frukost/lunch idag som bestod av pasta sallad, fast hoppa över pastan dock. Blev skinka och ost till det! Sjukt gott ju:thumbup:! Måste börja göra det oftare och dessutom är det hyfsat nyttigt också förutom dressingen, men man behöver ju inte ta den fetaste dressingen!

Jaja.. Om en stund drar jag mig mot Eslöv, åker till mamma och blir där nog hela veckan ut skulle jag tro. Längesedan vi hade en liten familje stund ju.. Saknar det faktiskt!
Så idag får Haley träffa sin mormor vilket hon inte gjort på typ 2 veckor. Tror faktiskt hon saknar mormors röst lite, haha (; Nu ska jag packa klart, och det blir en tung packning, usch ja!
Hörs senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0