25e september 2010

Heeeeejsan!♥

Fan vad länge sen det va. Förlåt för en mycket dålig uppdatering denna veckan, men varit hos mamma och de har inget internet så har levt på min mobil.  Och har märkt att jag lagt upp väldigt kosntiga inlägg, haha! Så är det med touch mobiler;)
Kom hem igår ialla fall. Skönt! Och idag har vi gjort typ ingenting. Vid 14 så stack vi ner en våning på lite kalas hos Hampus farmor och farfar. Mysigt och väldigt god mat och tårta bjöd de på. Typ precis kommit upp igen. Skulle egentligen också på Eslöv marknad, men det får bli imorgon. Ska lägga upp sakerna som jag köpte från Nova tidigare i veckan och paketet som kom från H&M som Hampus hämtade ut igår innan han körde in till Eslöv för att hämta mig och Haley.
Hyrt lite filmer som vi ska titta på nu. Så jag bloggar mer efter filmen. Vi hörs då. Och jag lovar er en bra uppdatering hela dagen idag och imorgon!

NU- The last song! ♥


en bild tagen tidigare i veckan innan jag satck till Nova .


Kommentarer
Postat av: ellen ~

du är så söt :)

2010-09-26 @ 14:20:35
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0