26e september 2010

SORRRY!

Men hej ialla fall .
Jag suger på att blogga nu förtiden, men så är det väl när man är mamma och har fullt upp hela tiden? Ja, jag tänkte väl det! Annars mår ni bra och så? Jag gör det, trots att jag är lite trött.
Har varit på Eslövmarknad idag, ganska skoj faktiskt. Större än vad vi trodde. Min bror vann även ett gosedjur till mig från en sån där maskin. En dalmatin hund som heter Amigo blev det:). TACK kära bror!♥
Jag ville så gärna ha en chihuahua med en söt tröja på , men fan det gick inte! Maskinen funkade inte först, hade den gjort det hade jag garanterat fått min älskade mini hund. Men nejdå! Men sen när vi kom tillbaka va hunden borta och maskinen funkade, gissa om jag blev sur? ;o

Aja, käkade Langos, vilket jag egentligen inte ska! Ska ju börja gymma snart och måste nog ta tag i lite babysim också. Hampus kusin tipsade om det igår och det lät rätt intressant så ska ni kolla upp lite sånt. Sen så måste jag ringa min barnmorska på återbesök!!! FAN, jag glömmer alltid de viktiga sakerna.. Vafan är det med mig egentligen?! Skitsamma, var ialla fall hemma hos mamma och käkade. Hon hade sina kompisar där som bor i Skurup, trevligt och träffa dom också. Blev både svensk och thailändsk mat, jag älsssskar mammas mat!
Jaha, något mer jag har att berätta? Nej, har jag inte.
Jo, Hampus har åkt igen och det är sista veckan han är där. SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT!
Trots att Haley inte är jobbig av sig så är det jobbigt och inte alls lätt för mig att ta hand om henne själv. Men tack och lov har jag fått bo hos mamma lite och tack å lov så har mamma hjälpt mig.

Skitsamma nu ska jag äta munkar och glo på tv. Köpte förresten munkar idag på marknaden, opps! Lillan sover nu och så vaknar hon när jag ska sova, min underbara tös!♥


far och dotter!♥
bilden är tagen nu ikväll innan Hampus stack .

Vi hörs sen♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0