27e september 2010

God morgon solstrålar ♥

Har ni sovit gott och drömt fina drömmar? Jag har sovit ganska bra och det har Haley också. Hon är allt för kär min tös. Vaknade imorse vid 8, fick panik om en timme skulle jag vara på BVC. Rusa in i toaletten och kissa, tog på mig, tog på Haley och hon bara la där och snacka med sig själv, titta runt, snacka lite med mig och log och log! OMG, jag dör varje gång hon ler åt mig!! Det är guldvärt!
Hur som helst så blev det en snabb sminking och så packa snabbt som fan, sen for vi iväg till BVC. Det gick bra där. Hon hade gått upp rätt mycket och växt en del. Sen kom en läkare och titta på henne och gud vad min lilla tös kan le och snacka med alla. Litet charmtroll är vad hon är♥
Sen efter BVC stack vi till ICA, skulle köpa vichy(stavas?) vatten åt Haley som man kan ta på hennes tunga för hon har fått belagning. Men det fanns inte så jag köpte kakor istället blev två cross-nånitng, vet inte vad de heter men goda är dem ialla fall. De är typ del och choklad i, sjukt goda. Sen köpte jag en NU- tidning och en läsk. Helt perfekt, för att få en bra start på dagen. Nu sover Haley och jag ska läsa bloggar och käka mina goda kakor! :)

Vi hörs senare ♥


asså camen är helt störd på datorn. den är skit seg och dum i huvudet!
kvittar ju vilken grimas jag gör, så blir det ju en helt annan, när bilden är tagen!
för att den är seg och jag hinner röra mig och göra annat innan den är klar!!!

men skitsamma ni får vara nöjda för ni får ialla fall en bild:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0