28e september 2010

God middag .

Läget och så? Jag mår typ bra, är baar lite irriterad. Vet inte varför?! Kan det kanske bero på att Haley skrikit hela morgonen och ingenting har hjälpt. Men nu ligger hon i sin sitter tyst och snällt. Håller på att somna. Ja, tro fan att hon är trött efter all skrikande. Jag gjorde mig en god lunch, satte in potatisbullar och fiskpinnar i ugnen och sitter och käkar det nu. Sjukt gott! För er som inte vet så älskar jag potatisbullar, speciellt skolans med strimlad skinka över. Sjukt gott och jag kan äta hur mycket som helst av det.

Aja, sitter och läsar Jockis blogg nu igen, tror det kommer bli min nya favorit;).

Vi hörs sen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0