29e september 2010

Tja tja! ♥

Hoppas att ni sovit bra och mår bra! Jag har sovit super bra, det var länge sen jag sov såhär bra och fick sova så länge utan att bli väckt av Haleys konstiga ljud. Haley somna väldigt lätt igår kväll, hon vaknade upp när vi gick in till sängen men när jag släckte lampan och höll om henne somna hon och vaknade inte förens 09.40 imorse! Förstår ni vilken lycka det är? Jag har det ändå rätt lyxigt, trots att jag har ett litet spädbarn som egentligen borde vakna flera gånger. Och vet ni vad det bästa är? Hon vaknade upp och gav mig världens största leende!! Gissa om jag blev lycklig direkt och kände att denna dagen kommer bli hur bra som helst, sen får hon skrika hur mycket hon vill. För hon har redan gjort mig på bra humör:).

Hur som hur som helst så har jag stoppat in vitlöksbröd i ugnen nu. Jag vet jag skulle sluta äta onyttigt, men vafan vi har ingenting hemma. Jag menar inte lönt att ha hela frysen och kylskåpet fullt när inte Hampus är hemma. För jag lagar ändå inte mat själv när inte han är hemma. Så jag lever på typ nuddlar och flingor. Det duger det med. Men idag kunde jag inte motstå vitlöksbrödet jag hitta i frysen igår. Vet det är skit onyttigt, men vem kan motstå det? Jag ska ändå börja träna så får njuta en sista gång väl? Det tycker jag att jag är värd ialla fall;)

Nu ska jag käka mitt vitlöksbröd!
Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0