8e september 2010

Tjenixxen;)

Sovit gott? Det har jag ialla fall, trots att jag kanske inte fått sova alla timmar i sträck så fick jag ialla fall sova länge idag. Men det tog tid, men det var det värt:).
Annars vad händer idag? Inte ett skit. Jane kanske skulle komma en runda sen kanske, så då får jag lite sällskap ialla fall(:
Men nu ska jag ialla fall fixa lite saker, och sedan ska jag nog börja ta tag i träningen lite också. Ska ut och gå varje dag nu, i raskt takt, sen typ lite situps och armhävningar. Måste verkligen bli av med alla kilon nu som jag gick upp när jag var gravid, sen så måste jag få bort det hängiga från magen! VILL INTE HA DET SÅ!
Och får att det ska underlätta lite måste jag sluta käka godis, chips och dricka en massa läsk! JA, DET DÄR LÄT SMART!:thumbup:

Nu- fixx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0