9e september 2010

Hej!

Inte orkat blogga på hela dagen, så är det vissa dagar. Natten var rätt lugn, Haley vaknade en gång vid halv 5 sen så vaknade hon vid 8 nångång väl om jag minns rätt?
Sen så försökte jag få henne att somna om igen för hon var rätt gnällig. Och det gjorde hon, men en ytterst liten stund dock! Vi låg kvar i sängen till typ 10 i 12, då insåg jag att hon hade bajsat så det var ut och byta blöjan och sedan göra mat till henne. Försökte amma först i sängen, det gick bra ett tag men sen så började hon skrika något så fruktansvärt mycket! Min mjölk räcker inte till längre"/! Men så är det när man har en jätte-bebis:)

Hur som helst, idag mår jag lite bättre men det känns ändå inte helt bra. Då menar jag inte fysiskt utan på min insida! Men det går väl över i think?:s
Just nu sitter jag och glor på One tree hill och ska fortsätta att göra det , hörs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0