A Lot Like Love

Nu är filmen slut. Och jag måste nog få tala för mig själv den här gången också. Men filmen var awesome(y)! Ni som aldrig sett den, ta er tid och leta upp filmen och sedan sätt er ner med typ en Ben&Jerry´s som jag gjorde och njut av filmen. Härliga stunder och massor med funderingar får ni tro mig. Sen så är den lite sorlig också kanske, eller är det nu bara jag som är grinig igen?! Ja, who knows?;)

Men hur som helst så har dagen varit toppen, fått sällskap av både min fina vän Andreas och Ben&Jerry´s. Så de får den stora äran att bli tackad för:) Mina räddare♥
Nej, nu ska jag snart lägga mig, men först ska jag få lillen att somna, och sedan packa in allt i rummet så vi klarar oss under nattens gång, sedan ställa klockan så vi kommer upp i tid imorgon då vi ska till BVC. Hennes 3 besök där, och ett besök hemma. Och förresten så blir min dotter 1 månad imorgon, tänka sig att för en månad sedan låg jag inne på sjukhuset och hade smärtor. GUD, tiden går för fort!
Nu ska jag slänga upp några bilder! Kramar!♥




min underbaring!

morbror & hans systerdotter!

mormor & barnbarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0