alltid så osäker

Jag tappar kontrollen över mitt liv. Jag vet inte vad som håller på att hända, jag vet inte vart mitt liv är påväg längre;s.
Jag är så osäker, osäker på allting! Trots att jag vet att jag är osäker så vet jag fortfarande inte vad jag är osäker på. Jag vet att det är typ allt, men vad är allt?

Jag vet att jag kommit in i en bubbla som får mig deprimerad och sur hela tiden. Jag vet, jag vet!
Men måste man vara osäker bara för det? Måste man inte veta vad man vill för det? Måste man sitta och tänka så huvudet knakar? Och typ ändå inte komma fram till svaret?(!) - ja tydligen!

Asch, skitsamma. Ingen mening att jag sitter och ens försöker att förklara det, för ni kommer änåd aldrig att förstå. För om inte jag förstår hur ska ni kunna göra det? Så rätt hade jag med det ialla fall.
Skitsamma nu ska jag glo på The Hills och äta glass, nyttiga stunden är inne!! NOT*


Glass & the hills / the city nu kan nog inte bli mycket bättre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0