är det bara jag?

Är det bara jag eller det är flera?
Jag har blivit en sån jävla sur kärring, en riktig KÄRRING. Bokstavera det ordentligt okey?
Vad fan är det egentligen som har hänt med mig?! Är jag helt jävla störd eller är jag bara efterbliven??

Jag vet att man blir knäpp efter att man fött barn (vissa blir ialla fall det!!), man går i en slags period som får en till en jävla surkärring. Eller hur låter det hur kärt som helst?
Förstår ni nu varför min dotter älskar min så mycket och förstår ni nu varför Hampus inte kan hata mig? Båda två älskar mig så mycket så det spricker, kan ni förstå det? FÖR DET GÖR INTE JAG!
Och ta inte det bokstavligt att de älskar mig så mycket som jag precis beskrev. Hampus vill väl typ mest döda mig för mitt humör, Haley skrattar och ler precis som om allting är helt underbart! Det kanske det är för henne och det är hon värd också, hon ska ha det bäst. Och hon förtjänar inte en kärring till mamma! Jag är sur hela hela tiden, trots att jag försöker vara glad så är jag deprimerad och sur.
Jag kan inte klaga på gamla tanter som går och är sura när man råkar röra vid dom, för jag är fan så mycket värre! Förstår ni då hur jag är?
Jag tycker synd om dom i min närhet asså. Det är inte alls snällt av mig, men just nu bryr jag mig fan inte! Jag tycker att jag är snäll, trevlig osv osv.
Och de som tycker att jag är en sur, tråkig kärring har fel, helt fel! Ni kan själva vara det, för jag är helt normal, jag är snäll, jag är underbar och kär på alla sätt och vis.. Förstår ni?
Ta inte det där jag skrev precis bokstavligt, jag skulle bara se om det skulle kännas bättre och det gör det inte!!! FAAAAAAAN .

Vad fan har hänt mig mig? Jag är ju inte en sån här tråkig människa i vanliga fall, jag brukar ju inte vara en sån sur kärring, torts att jag brukar vara en kärring. Men inte såhär illa brukar jag vara.
Jag har humor i vanliga fall. Trots att de kanske är torra skämt jag kommer med så har jag ändå humor! Men just nu ligger den på botten, inte vilken botten som helst utan i havsbottnet.

Jag behöver lyckopiller eller typ spola fram tiden lite så jag kommer ut denna bubblan. Min dotter och mi npojkvän förtjänar bättre än det de får av mig!
Jag måste ju vara glad, för min dotter och pojkväns skull! De behöver ju mig.
På fredag ska jag snacka med några som kommer från Eslöv en är barnmorska och en är någon slags av pedagog som ska snacka med mig. För barnmorskan på BVC som jag går med Haley till var orolig för mig. Hon berättade att man blir deprimerad och mår dåligt psykiskt. Och då klinga det till i min lilla ärta att det kanske var det som gjort mig nere och deprimerad. Det var då jag förstod varför jag var en sur kärring. Jo, för att jag gått in i en fälla som vill ta död på mig.

Och nu tycker ni att jag är så jävla tråkig, men vet ni vad? det skiter jag i, för jag är tråkig, jag är en tråkig människa. Ha, sug på den ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0