bara vi två..

Hejsan bloggen!
Hoppas verkligen att allting är bra med er. Jag överlever fast har åkt på en rejäl förkylning! Och jag menar en rejäl!! Att jag inte bloggat i helgen är för att jag hellre velat umgås med min familj. Hampus kom hem i fredags eftermiddag någon gång, och då började allt. Igår var vår enda "lugna" dag, typ.. Men på kvällen så gick vi till Hampus kompis Tobbe,  för att träffa han och hans tjej, som ännu inte sett vår lilla dotter. Men det fick dem göra igår. Aja, idag hjälpte vi mamma att flytta det sista, och sen så stack vi till Burlöv och köpte skal till våra snygga mobiler;) Hampus tog en grå aktig färg, ganska snygg. Sen valde jag såklart rosa, vad hade ni liksom förväntat er med mig?;) Jag älskar rosa!!♥
Aja, helgen har gått snabbt, Hampus har åkt igen"/. Och jag kan ju inte påstå att jag inte saknar honom när han är borta.. Han åkte för typ en timme sedan, och denna gången började jag böla efter att han hade stuckit. Efter att han stängt igen dörren och jag låst den och gick upp för trappan in till sovrummet och titta på när han bakade ut bilen så rann tårarna! Och jag stört böla, bokstavligt.. Vet inte varför?! Jag grät inte förra veckan han åkte, kanske var det för att han åkte tidigt på morgonen och då var jag knappt vaken?! Kanske berodde det på det. Men gud så ensam jag känner mig:(. Jag hatar att vara ensam, trots att jag inte är helt ensam med tanken på att Haley faktiskt också är här så känns det som jag är helt ensam.. Och jag vågar knappt röra mig, för jag är så jävla rädd. Jag vet inte för vad. Men jag är rädd!:s Kanske dyker det upp ett spöke eller något vad fan vet jag?

Nog snackat om det! Nu ska jag försöka att få lillen att sova. Sen ska jag äta min älskling.. Ja, jag är otrogen nu igen! Jag ska nämligen mysa med Ben & Jerry lite, så jag slipper vara så jävla rädd:thumbup:! En perfekt röddning, tro mig! Har en massa bilder som jag tagit, lägger upp några i taget! Men vi hörs sen!♥


dotter och far, mitt liv tillhör er!♥


min skatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0