blev bra tillslut!

Trots att det började lite krassligt och oroligt imorse så löste det sig under dagen. Hampus ringde, och jag berättade hur situationen var. Han ringde sin mamma för han hörde hur upprörd jag var. Han fick tag på henne och hon kom hit och snacka med mig och skulle till apoteket för att se om hon kunde fixa någon medicin åt Haley efter hon slutat, men istället fick hon tid hos läkaren, eller ja, hon fixade en tid åt Haley så jag kunde gå dit med henne. Under tiden hann Andreas min vän komma hit och göra mig sällskap och få mig på lite bättre humör. Han möts av att jag går runt i lägenheten med spya som Haley precis fått ur sig på mig.. Haha!
Andreas följde sedan med mig till läkaren och det gick bra där. Hon hade bara en vanlig förkylning, men det var egentligen inte så bara. För innan jag fick reda på att det var en vanlig förkylning satt jag hemma och grät för mig själv och hatade mig själv för att ha smittat henne! Ja, så illa var det faktiskt!
Jag har inte insett det förr hur rädd jag är om henne, hur mycket jag hatar att se henne må dåligt, och hur mycket jag hatar mig själv för att jag inte kan hjälpa henne på något vis! Eller få det som lider henne över till mig istället. Från och med idag inser jag hur en mamma reagerar när ens barn inte mår bra. Nu vet jag hur en mamma känner och hur reaktionen är! För första gången i hela mitt liv gråter jag för att jag ser min andra halva må dåligt! Det var en hemsk syn tro mig:( Ni som är mamma till ett barn vet hur det känns. Och det är nog ni som förstår mig bäst, nu när jag berättat mina känslor!

Hur som helst kunde både jag och Andy lugna ner oss påvägen hem. Tack för ditt stöd, verkligen!♥
Han är en vän i vått och torrt, en vän som alltid finns där när det är något och en som alltid ställer upp! Tack för att jag har en sådan underbar och fin vän som dig!

Vi kom hem, satte oss och titta på One tree hill, satt vid datorn också! Sedan började unga mödrar och jag titta på det lite, sedan så ställde jag mig och börja laga mat åt oss! Blev fläskkottleter och potatisbullar, med brunsås och vitlöksbröd! Mummsigt, faktiskt! Andy gillade det ialla fall och vill öppna en resataurange åt mig nu (a). Man får väl lov att drömma, får man? Sedan efter det så har vi tagit det lugnt, tittar på Jerry Springer, ätit godis, Ben&Jerry får vi inte glömma, sedan har vi snackat, han har varit min räddning helt enkelt! Mer än så behöver jag inte skriva! Satt precis och bläddrade igenom jultidningar som hans kusin säljer, och köpte nog julklappar till typ halva familjen där! Ialla fall för typ 600 spänn, men nu slipper jag tänka på dessa jävla julklappar ialla fall:). Nu sitter jag och tittar på A lot like love på  kanal 9, sett fram imot att se den faktiskt. Den verkar skit bra. Men det lär vi väl märka om den är. Har precis börjat så nu ska jag se på den. Hörs senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0