Börjar bli tomt!

Hemma själv igen, de lör saker till den nya lägenheten, inne på andra rundan nu. Och här börjar bli tomt. Kommer att sakna det lite att inte denna lägenheten finns med i bilden. Jag har samlat ihopa så många bra och icke bra minnen här ifrån, trots att vi bara bott här i 8 månader. Åh shit, det lät ändå rätt länge!! ;o aja, nu kommer jag inte att vara i Hörby lika mycket längre. Men kommer väl dyka upp lite då och då:)! Hur som helst så ligger Haley i sin söta vagga och leker med sig själv, tur att hon kan göra det också ibland! Bra att hon lärt sig det iallafall ;) min dotter är duktig! Och förresten förlåt för extremt tråkiga inlägg, jag vill lägga in lite bilder men vet inte hur man gör det med iphone:s någon som kanske vet och kan berätta det för mig? Vore snällt:) nu ska jag se om jag kan göra lite nytta;D ha det bra, så hörs vi sen<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0