Dagens fråga

Nu kör vi en dagens fråga. Har inte gjort det på ett väldigt bra tag kan jag ju tala om för er. Kanske ni märkt själva också! Men nu kör vi igång igen.

Vad tycker ni om det nya programmet Tylösand?



- Jag kan ju bara säga mitt.
Men programmet är väl typ.. annorlunda?
Det påminner väl rätt mycket om Big Brother, inte för att jag titta på Big brother direkt.
Men nån avsnitt har jag väl bläddrat förbi. Men jag tog mig faktiskt tid och titta på Tylösand och jag kan ju inte påstå att jag inte fick mig några omgångar skratt anfall, för det fick jag faktiskt!
Ibland skratta jag för att det var roligt..? Ibland för hur de betedde sig och hur knäppa de såg ut!

Jag vet inte direkt vad jag ska säga om programmet, det är ju typ annorlunda men sjukt roande ändå.
Även fast jag tycker det är väldigt patetiskt att de ens sänder ett sådant program där de sätter ett gäng ungdomar sådär och låter de dricka så de spyr, har sex så man får se det, massa fylle fester med massa spyor och sånt. Men trots att det är patetiskt så har det vunnit mitt roande! Men jag kan ju inte säga att det finns något bra alls med det programet! Mer än att det är roande då:).

Vad tycker ni om det programmet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0