dåligt av mig!

Hejsan bloggen!♥

Hoppas att allt är bra med er. Med mig funkar det!
Jag vet och jag skäms över hur dålig uppdateringen varit..:s
Jag ska aldrig mer göra om det jag lovar! Ialla fall inte om jag inte har en tillräckligt bra anledning till varför uppdateringen varit dålig!
Jag kan säga så mycket som att i fredags när Hampus kom hem så var det bra, men när vi stack till NOVA och skulle köpa presentkort började det flippa ut totalt, så jag, Haley och min bror åkte där ifrån utan honom. För han körde där ifrån själv. Och hela den kvällen så var vi för oss själva, jag var tillsammans med min mamma och bror. Ja, självklart var Haley också med mig! Men sen vid typ 22 ringer Hampus och frågar var jag är. Jag svarar men är fortfarande sjukt lack! Jag menar han lät mig gå i regn och i det jävla skit vädret utan jacka!!! Och sin dotter som ligger där med en tjocktröja. Kanske var det varmt i vagnen men bebisarna har känsligare hy. Men icke ville han förstå det eller så förstod han inte det bara. Aja, det löste sig men började igen igår! Och där tog mitt tålamod slut, verkligen! Och jag ville inte ens följa med honom till hans kusins kalas. Men jag stack dit för att visa att jag är mognare än så, och sen för att hon faktiskt fyllde 15 och det var ju inte hon som gjort mig något! Var ialla fall inne på NOVA en sväng igår också innan vi stack till kalaset, som vanligt började grälet där. Men hur som helst hann jag ialla fall köpa kläder till lilltjejen innan.. Blev strumpbyxor, en brun sidenklänning (skitsöt!) och sen en lilla kofta till det. Hon har kläder hemma, men måste bara säga att ingenting av det passar längre! Hon växer hon asså! Så om de säger till er att inte köpa för mycker barnkläder till era barn när de är små, lyssna på dem för de har rätt. Ni slänger bara bort pengarna på något ni typ kan använda er av 2 gånger?:o
Idag har jag varit på Entré och jag köpte en ny tjocktröja och en väst, liknar typ en cowboyväst, men jag tyckte att den var snygg;D. Sen när jag får mina pengar ska jag köpa ett par nya jeans också. Hitta ett par skitsnygga på Gina, men dock för långa! Då överdriver jag inte, de var riktigt långa! Längre än de jag köpt där förr! Så jag ska nog satsa på ett par G-star jeans, dyra men värt det! Snygga och passar mig i både midjan och längden! Nu har Hampus ialla fall åkt igen. Jag tror nog jag ska dra till Eslöv denna veckan, orkar inte sitta ensam hemma längre asså. Skit bull ju! Det är faktiskt sant.."/
Nu ska jag kolla vidare, hörs!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0