det kommer aldrig att gå!

Jag känner att det aldrig kommer att gå. Jag kommer inte kunna leva utan onyttigheter, jag kommer inte att klara av att vara nyttig. Jag kommer där imot klara av att ta tag i min träning. Men det får ju inte mig att sluta med godis och skit mat! Jag vet att man kan om man vill, men jag vill inte leva utan godis! Det är det enda som får mig på bra humör, det enda jag kan äta när jag som helst vill spy! Hur fan ska jag klara mig utan godis? DET KOMMER ALDRIG ATT GÅ!

Jag kan faktiskt göra såhär att jag bara äter godis på fredagar och lördagar. Samma gäller läsk och chips. Kanske kommer jag att klara av det då. Men om jag ska klippa bort godiset helt så kommer jag att DÖÖ!
När Hampus kommer hem ska jag fråga om vi kan sätta igång med träningen. Blir väl Eslöv eller Hörby. Men om vi tränar i Eslöv kan mamma ta hand om Haley under tiden. Så det blir nog Eslöv, enklast så.

Jaha, nu sitter jag här och äter godis snören som man köper på marknader(; , oops!


candy candy candy candy

- jag älskar goooooodis! ♥


Kommentarer
Postat av: emilia arvidsson

Super fin header+Blogg ! =)

2010-09-29 @ 17:40:07
URL: http://http://emilialiselotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0