Eslöv - mys<3

Sitter hos mamma nu och gjort det typ i 2 timmar. Gick liksom aldrig hem till mamma direkt, utan alla mötes upp i stan på Hemma kväll. Skulle lämna filmer och hyra nya:)och så blev det 5 nya filmer, sitter och tittar på sen första nu. Till kvällens mys blev det kebab tallrik för vår del. Var och handlade och så innan i stan. Så vi kom hem lite sent.. Så det fick bli lite enkel mat. Var inne och glodde lite på ÖB och Jysk! Trevlet väl:)! Sen växlade jag in värdechecken jag fick idag, Haleys barnbidrag:). Aja, har väl inget mer att berätta har jag?!:) skit samma ska lägga mig snart, lite trött faktiskt. Om inget annat hörs vi imorgon:) puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0