fika

Har precis fikat med David (min syrras kille). Vi var ute och gick innan så gick vi in om affären för att jag skulle köpa mer mjölkersättning åt lillan. Så då passa vi på att köpa fika. Blev bullar, ostkringla(typ som ostbullar, fast i en kringla istället!) och sen köpte jag äppelmunkar eller vad de heter. Det är som en munk fast inget hål i mitten istället är den täckt och inuti är där istället äppelmos, eller vaniljkräm i. Skit gott!:thumbup:!
Sen köpte jag en Red Bull också, en mellan burk. Ville ha den stora men jag ska inte börja dricka så mycket Red Bull som jag gjorde förr då innan jag blev gravid.. Lillan har precis fått banan och ligger här bredvid mig och pratar med sig själv, så sött:).
David är nu uppe om affären igen och ska möta min syrra samtidigt, hon hade nämligen redan slutat av någon anledning! Skönt ialla fall(:
Imorgon kommer Hampus hem, så han hämtar mig och Haley här i Malmö. orkar inte klödda med buss jävlen asså. Skit drygt!
Jaha, nu har jag väl inte mer att berätta. Skriver senare! Ha det bra♥


Dagens utseende! Eller just nu utseendet! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0