film, red bull, godis och en dotter♥

Hampus åkte för en stund sedan, vilket betyder att det bara är jag och Haley igen. Och det betyder att jag bloggar lite flitigare nu igen. Blir att jag tar paus från bloggen när Hampus kommer hem varje helg för att tillbringa lite mer tid med honom och Haley. Men denna helgen har jag ändå bloggat på, trots att jag inte lagt upp typ 6 inlägg om dagen så har jag uppdaterat ialla fall. Och att jag bloggar så mycket på vardagarna annars är ju för att jag är så jäkla uttråkad!

Hur som helst så blir det film, en stor redbull, godis och en dotter nu som gäller. Det är de som står på schemat nu ialla fall:) Jag vet inte vad som hänt med mig, men jag tror verkligen att jag saknat redbull under min graviditet. För nu dricker jag redbull varje dag. Jag tjatar om det jämt nu! Dels så dricker jag det för att jag inte längre ammar eller pumpar mjölk åt lillan. Tyväårr pumpade jag på så mycket att det tagit slut helt! Vilket är rätt dåligt. Jag vill ju att hon ska dricka min mjölk så mycket det går, det sparar mycket på pengarna och sen är det enklare också. Så nu när mjölken i brösten är slut så hänger mina tuttar! Inte extreeeemt mycket då, men ändå för mycket för att vara sant! Nu behöver jag en bröstförstoring! JA, ni läste rätt! Jag tänker allt mer på att operara mina bröst nu, mer och mer för varje dag som går. Det är ingenting som jag säger är Haleys fel eller min graviditets fel. Det är bara jag som påvärkats av dåligt självförtroende! Jag vill operara näsan också och inte har ju det alls med graviditeten att göra så inte bröstförstroringen heller. Eller jo, att mina bröst blivit slappa är ju för att jag varit gravid och brösten var enooorma då, men är nu mini igen.. Men så är det ju!
Aja, nu är det film som gäller! Ha det bra så länge, hörs nog en runda sen igen!♥


sista bilden som togs på min mage.
sen typ en vecka efter dök hon upp!

-jag saknar det lite!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0