Flipp på NOVA

Ska ladda upp några bilder sen förra veckan då jag var på Nova med Haley, mamma och bror. Jag och min bror flippade ut totalt;)
Och vem säger att man inte kan ha roligt bara för att man är mamma och har barn? Jag kan fan ha skit roligt vissa stunder, när det väl säger smack så är allt roligt och jag kan vara hur knäpp som helst:P.
Så de som säger att man sitter fast och blir tråkig när man är mamma, ni har helt fel! Man kan ha hur jävla skoj som helst, trots att barnen/barnet är med ;)
På Nova kändes det som om att jag inte var mamma som om jag fortfarande var mammas lilla flicka och inte hade något att tänka på, trots att jag tänkte på att jag hade Haley hela tiden. Men vissa gånger så försvinner man in i en annan värld och blir helt enkelt knäpp. Och det blev jag på NOVA!;)


det började inne på H&M,
när jag hitta en mössa som likna en jag hade när jag var liten;)
Fast den jag hade var dock hel hårig, inte som den jag pröva på H&M.
Den hade bara lite päls på huvudet.


och det forsatte inne på H&Ms herr avdelning.
Bud på att köpa de glasögonen asså;)


den "seriösa" blicken eller vad heter det?


snygge-bror!


och det fortsatte inne på KICKS!


jag älskar skrikiga färger på läppstift. Och den färgen jag har på bilden
den ska jag snart kamma hem! Fy fan vad snygg den va;o


pittögd, sne puss mun! :thumbup:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0