förändring?

Jag känner för en förändring, fast inte på bloggen riktigt ännu. Kommer att göra en ny design när jag vet hur det är jag vill ha den exakt. Just nu har jag inte kommit på något nytt eller bra. Men det kommer håll ut! Och på tal om design så är denna designen jag har nu nog den längsta jag haft;)

Men jag vill göra en förändring fast på mig själv just nu. Typ färga håret, köpa nya kläder kanske till och med börja med en ny stil? Vad vet jag?:s
Jag försökte ju färga håret för någon vecka sedan, och då satsa jag på att få det blont. Men nu vet jag inte, jag tycker att jag passar bra i blont men det bli alldeles för slitsamt för mitt hår! Sen tycker jag att jag passar i brunt med, att det är snyggt men ändå vet jag inte riktigt..:/ Kanske satsa på att färga det ljusare brunt och sen slänga i massa ljusa slingor? Eller vad säger ni?


Blont med svart under hår & brunt med några ljusa slingor (inte alls många!)!

Jag vet inte riktigt hur jag vill ha det.. Har ni några förslag eller vad tycker ni jag passa bäst i. Behöver er hjälp nu!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0