GOD NATT

Nu säger jag faktiskt god natt till er bloggläsare. Lillan har somnat nu, tog lite tid. Men det var inte så konstigt, hon hade bajs i blöja ju. I och med jag åkt på en sån rejäl förkylning så luktade jag inte det och sen har hon inte visat något direkt tecken på att hon bajsat eller bajsat klart heller, vilket gjorde det ännu svårare för mig att förstå det.
i  vanliga fall brukar man kunna se på henne när hon bajsar, eller så brukar hon alltid skrika när hon är klar. Men denna gången låg hon bara där och var allmänt jobbig. Men nu sover hon, så jag ska också passa på att göra det nu. Hampus skicka för en timme sen och berättade att de var framme och att resan dit hade gått bra. Så nu ska jag sova och försöka få mig lite sömn. För nu sover jag ju själv i sängen med lilla Haley, annars brukar jag ju ligga med Hampus och en liten Haley.. Asch, skitsamma. Hampus är och jobbar och tjänar bra med pengar, vilket han är värd. För han är en duktig pappa och pojkvän, för han försörjer verkligen sin familj!
Men men, nu sova! Natti natti♥
(ni får några bilder också!)


(bild tagen i måndags innan jag stack till mamma)
Jeansen på, håret är på min sida, tröjan sitter helt okey, magen syns inte.
Sminket gick bra! Ja, allting kändes bra denna dagen;)


mitt hjärta♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0