HAHA, JAG DÖR!

Kolla på filmen och skratta ihjäl er! Jag dog när jag såg den på hans blogg.
Han är så jävla härlig den killen. Känner inte honom och har aldrig träffat honom på riktigt. Men jag kan tala om att när jag läser hans blogg och ser videoklipp på honom så känns det som att jag känner han!
Han är så jävla skön, härlig, cool, snygg och så jävla rolig på en och samma gång.
Och han är nog fan den första människan jag sett kan bjuda på sig själv så jävla mycket!!
Jag älskar honom, trots vad fan han håller på med. Säg mig någon som håller på som honom?;)


Ja, vad tyckte ni om den? Killen kan bjuda på sig själv eller hur?
Jag dog ialla fall rak av när jag såg den, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0