Haley Anna Cartoon Hawbring del 1

Tänkte börja med att lägga upp bilder på lilla Haley. Bilder hur hon startade sitt liv här på jorden och fortsättningen på det. Tänkte att ni skulle få följa med mig och henne och se hur hon utvecklas och växer.
Kommer lägga upp bilder och en lite text under, så ni kan följa med på Haleys resa.
Dock tänker jag inte lägga upp alla bilder på henne, utan de bilder som jag tycker om eller de som jag minns något med eller som betyder lite mer för mig. Alla bilder på Haley betyder något för mig, men vissa betyder lite mer än andra, men bara ytterst lite!


Haley i magen .


Jag & Haley .
Haley är några få minuter gammal bara.


Haley typ en timme .


Haley några timmar, var på patienthotell.


Haleys första bilresa och påväg hem för allra första gången.
Lite mer än en dag gammal.


Haley håller faskan själv, 3 dagar gammal.


Haley 5 dagar.


nästa gång får ni en del två på Haley Anna Cartoon Hawbring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0