Haleys nya napp

Idag så tog jag tag i att koka alla nappar igen. För att bakterierna ska bort och så. Det är väldigt viktigt att vara noggrann med allt sånt när man har en liten bebis. Egentligen viktigt oavsett ålder.

Ialla fall så passade jag på att koka upp upp de nya napparna också som Haley fick i helgen av Hampus farmor och farfar. Vi var ju där nere och firade deras födelsedagar och då gav Hampus farmor Haley napparna. I för sig jag som fick dom, men ändå.
Ialla fall väldigt söta nappar. Så Haley fick inviga den ena idag. Hon har ju bara använt sin rosa napp som jag och Hampus köpt, den vita som vi gav henne från början ville hon inte ha. Hon hade väl då inte fattat vad napp var till, men några dagar efter det förstod hon nog det, för hon börja suga på den rosa nappen ialla fall.

Idag fick hon en blå napp med söta apor eller chuchillor eller hur det stavas eller vad det heter eller vad det är. Väldigt söt napp!


Här är Haley med sin nya fina blåa napp (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0