helt otroligt

Det finns en sak som jag inte förstår egentligen. Och det är hur min blogg växer. Asså växer inte som en kändbloggare, inte så jag menar! Utan min blogg växer för varje dag i mina egna ögon, i mitt hjärta har min blogg tagit en stor plats, i mitt liv tillhör bloggen också och allt det dära. Det är helt otroligt hur bloggen kan växa för mig, hur de kan få mig att se och må! För varje dag när jag startar datorn, loggar in och öppnar upp internet och går in på bloggen så får de genast mig att må så mycket bättre! Jag får en känsla av kärlek och gladhet varje gång jag ser min blogg och går igenom det. Kanske för att jag gjort otroligt många inlägg som får mig att minnas tillbaka på hur just den tiden var eller hur jag kämpade för varje dag! Ja, allt det dära. Jag älskar min blogg så är det bara, punk slut!

Och sen på tal om bloggen så ökar mina läsare för varje dag, och tror ni inte det får mig glad eller? Det för mig överlycklig. Att det faktiskt finns folk som lägger ner kanske 5-10 minuter varje dag för att läsa min blogg och kanske lämna en snäll kommentar. Ja, ni förstår inte känslan bara! Jag förstår nu när de storbloggarna säger att de älskar sina läsare och de älskar när de får fina kommentarer. Trots att jag inte ens kan jämnföra mig med dem eller med deras bloggar så vet jag också hur det känns när man ser statistiken öka dag för dag, när man får fina eller snälla kommentarer. Ja, gud jag tror detta kallas bloggberoende?! Eller vad säger ni?
Jag älskar inte bara min egen blogg, utan jag älskar Kenzas, Fokis, Poaws, Hugos, Katrins, Carolina Gynnings, Nicolinasmorsas, Kissies, Dessis, och så många mer! Jag kan nog fan inte förklara detta med ord. Jag är knäpp, men blev man inte som man skulle så blev man inte;).

Nej, nog snackat om mitt beroende nu när det gäller bloggen, eller hur mycket jag uppskattar och älskar min blogg. Nu måste jag iväg till affären, verkligen måste nu! Hörs sen när jag kommer tillbaka!♥


Kommentarer
Postat av: R # B 3 R T (Caydens.blogg.se)

Hejhej! Gillar din blogg tycker att du blandar ut texterna bra och har fina bilder. Keep on working!:) Allt fint med dig annars då? :)



Ha en fin dag!

2010-09-13 @ 17:11:47
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: R # B 3 R T (Caydens.blogg.se)

Hejhej! Gillar din blogg tycker att du blandar ut texterna bra och har fina bilder. Keep on working!:) Vad händer nu i veckan då? :)



Ha en fin dag!

2010-09-13 @ 17:44:57
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: may hawbring

tack så hemskt mycket(: , var inne och kika på din blogg innan också, den är också väldigt fin. med snygg design kommer man ganska långt;)

vet inte riktigt vad som händer i veckan, men det lär vi märka ju:D, själv då?

2010-09-13 @ 19:14:59
URL: http://maysumaleehawbring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0